Nahoru
Taneční konzervatoř Gymnázium SOŠ Gym. International

Přijímací řízení pro obor Tanec 82-46-P/01

Podání přihlášky:

1) Žáci 5. tříd základních škol, kteří se hlásí do 1. ročníku taneční konzervatoře, podávají přihlášku k talentové zkoušce nejlépe elektronicky, přes aplikaci dipsy.cz.

Přihlášky k talentové zkoušce lze podávat do 20. února 2025
První kolo talentových zkoušek se uskuteční v termínu 7. a 8. 4. 2025 od 12 hodin.

Kód oboru: 82-46-P/01.


2) Zájemci o studium z 9. tříd základních škol, kteří se hlásí do 5. ročníku taneční konzervatoře, podávají žádost o přijetí do vyššího ročníku v písemné formě - ke stažení ZDE.

Žádost o přijetí do vyššího ročníku lze podávat do 20. února 2025
Přijetí do vyššího ročníku je podmíněno složením rozdílových zkoušek.
První kolo rozdílových zkoušek se uskuteční v termínu 7. a 8. 4. 2025 od 12 hodin.

Kód oboru: 82-46-P/01.


Kritéria přijímacího řízení do 1. ročníku taneční konzervatoře. (Velikost: 63.32 kB)
Kritéria přijímacího řízení do vyššího ročníku (5. ročník) taneční konzervatoře. 

 

close
Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu. Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.
Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.